Школа навчання активу


Людина – істота соціальна, тому існування поза колективом для неї  неприйнятне. Разом з тим кожен має право на особисте життя.     
Колектив обмежує права своїх членів, збільшує обов’язки, але і збільшує можливості. У колективі,  за рахунок розподілу функцій досягається кращий результат, ніж якби кожен діяв самостійно. Але для ефективної роботи хтось має узгоджувати і координувати діяльність колективу і цю функцію виконує одна особа – лідер.
Природній лідер є в кожному колективі і діє ситуативно, спонтанно, а стабільний колектив потребує лідера на тривалий термін. Такий лідер стає посередником між педагогічним і учнівським колективом, в нього з’являються обов’язки і права, можливості і відповідальність. Тому такий лідер потребує підготовки, і для цього необхідно зробити кілька кроків:
1.   Сформувати думку колективу про необхідність свідомого вибору лідера.
2.   Визначити лідерів і їх можливості.
3.   Доповнити природні здібності знаннями.
З цією метою використовую використовувати різноманітні форми і методи роботи: анкетування - як метод контролю й аналізу ефективності виховного процесу, і як метод формування свідомості почуттів і волі учнів. Анкетування спонукає задуматись над запитаннями анкети, сформувати свою думку.
Для навчання активу самоврядування пропонується такий сучасний метод організації діяльності і формування досвіду суспільної поведінки як тренінг.
Тренінг (training) —  захід, направлений на здобуття знань, придбання навиків, а також виховання учасників такого заходу.
Тренінг є найбільш вдалою формою передачі і засвоєння знань для самоврядування. Лідери мають вчитися самоврядуванню в стислі терміни, тому такі заняття, найбільш ефективні для оволодіння знаннями необхідними для управління учнівським колективом.

СПИСОК активу учнівського самоврядування переглянути

ПЛАН навчання у Школі активу учнівського самоврядування переглянути

ЗАНЯТТЯ у Школі активу учнівського самоврядування переглянути

ФОТО - заняття у Школі навчання активу переглянути





Немає коментарів:

Дописати коментар

Як усе починалось...

Цей блог адресовано заступникам директорів з виховної роботи, педагогам-організаторам, класним керівникам 5-11 класів та працівникам поз...