Аналіз рівня розвитку органів учнівського самоврядування
Використання ІКТ у виховному процесі
Використання ІКТ у формуванні негативного ставлення до протиправних дій
Використання можливостей виховних центрів школи в роботі педагога-організатора
Діяльність педагога-організатора по координації функціонування ДГО
Нові методики та новітні технології в роботі з лідерами органів учнівського самоврядування
Нормативно-правове забезпечення роботи педагога-організатора щодо педагогічного супроводу діяльності ДО
Робота педагога-організатора з формування ціннісних ставлень особистості
Тайм-менеджмент. Прості способи управління часом
Формування професійних компетентностей педагога-організатора засобами ІКТ
Формування професійного портрета педагога-організатора
Немає коментарів:
Дописати коментар